Dramahood

2018-03-12

1 Season 13 Episode

Episode 13 Engsub



General information

Episode TitleEpisode 13 Engsub
Air date2018-03-12
Year

Synopsis of Radio Romance Ep 13

Comments

  • seasafira

    Not Suho but I’m in love with manager, HE’S MY STYLE !!!!

    • Wanna Be

      LOL ๐Ÿ˜‚

    • paradox.of.fate

      With already 12 upvotes seems many of us are fans of him. ๐Ÿ˜‰

    • Jiminie kookie

      Lol

  • Lulu

    OMG What was that preview? Did someone break into her house??? ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ I will never understand SKs reaction to celeb dating. Its just so bizarre, selfish and ridiculous! Do they not expect celebs to have a personal life? Are they not humans with needs too? They must also be fans of foreign celebs so do they also feel some type of way when they date around or is this selfishness only reserved for K celebs?

    • Isabell-Mari / ๋งˆ๋ฆฌ

      right ?? it is all so real. It amazes me when people freak out when kpop idols/stars date. like … did you expect them to end up dating you? you dont even know eachother, also when the k-fans are dating people, its not ok for the stars to do it? wtf?
      Honestly its so effed up. I think im polar opposite. whenever i hear dating rumours (specially about stars i like) im always happy about it. Good for them, ya know? I dont understand why people would be against it. Do you want them to live their life alone, only so that you could have a 0.000000000000000000000000000000000001% in MAYBE meeting them and MAYBE they would fancy you? … yeah thats screwed up

      • Ray.Exol.Melody.Monbebe ๐Ÿ’œ

        Of course we : international fans will never understand their mentality.

        • Isabell-Mari / ๋งˆ๋ฆฌ

          honestly .. iยดve seen some internation fans who are sliightly craycray too XD might be just my lvl for crazyness is a bit lower then ur avarage person

        • paradox.of.fate

          We just end up with crazy stalkers. Can’t say one is better than the other? Both seem extreme huh?

      • reppinGAalways

        i can understand that thought but they are too extra for me because i know they were celebrities i liked that dated someone i didn’t like but i got over those things eventually. i don’t know if anybody in the U.S. would boycott at the places they know that person makes appearances or works because of their personal life, that’s going too far. it’s making me wonder do they understand what a boycott is because this is not it in my opinion.

      • paradox.of.fate

        lol I didn’t have to respond because you covered it all. Too funny!

        • Isabell-Mari / ๋งˆ๋ฆฌ

          i kinda had a full on rant there, didnt i ? XD

          • paradox.of.fate

            lol You did, but said everything I was going to say. Better for someone else to rant then this opinionated person. ๐Ÿ˜‰

          • Isabell-Mari / ๋งˆ๋ฆฌ

            lol atleast we are on the same side, us two opinionated people ๐Ÿ˜‰

          • paradox.of.fate

            lolol ๐Ÿ˜€

    • paradox.of.fate

      Don’t know what country you live in, but here in the US we have a few crazies, but even worse are the stalkers. It was quite a shock when I first started watching dramas almost 10 yrs ago. Considering the level of the dedication from their fans in SK, guess it’s kinda expected to be just as much let down? It really was a big difference to get used to though. Kinda hard to fathom…lol

  • danniealencar

    YAY DRAMAHOOD IS BACK!!!!! ๐Ÿ™Œโœจ๐Ÿ’•

  • Sindy Springer

    So glad dramahood is back ๐Ÿ˜Š

  • Omomi Tochhong

    this drama is not up to my expectation..the girl’s role has no pride at all….ugh

  • EnzoAbbacchio

    Soporific. The main couple story is forced and nonsensical.
    I’m watching it only to see the development between Yura and the manager.

  • Shannon Vonk Sutorius

    Pretty empty episode!

  • angela

    Love the casts and the story in it’s early episodes but I am getting less interested in it as the story goes…wonder why…but will watch it to the end..

  • eunmi

    The reason Iโ€™m watching: doojoon โค๏ธ๐Ÿ˜‚

  • paradox.of.fate

    Well he impressed the hell out of me in the last 5 min. If you consider his character in the beginning always getting manipulated by these 2 woman and his father, I’m just happy to see him grow a set. lol
    Seems she is bringing out the man in him and I’m all for it!

  • chwee’rawagatel chinkAyoeDewex

    manager kimmmmm
    why you so handsome ?

  • Oh Hae Young ‘s Fan

    This show is sooooo boring,….nothing happens…it’s the same story on a loop….I don0tget why JDJ chose this project.

  • Nimi

    it was good until PD said “i like you”
    why it has to be love triangle, can’t they make it different from other dramas.

  • KAY

    Weeellp, JSH and SGR just found their own ‘hideout’ at PD-nim’s house hahahaha

  • I realy don’t understand Korean fans they Can date and get married and make familly but f their idol dis the same it’ll be like the end of the word i just love so hoo attitude

  • Wong Siow Wai

    I shipped GR with PD Lee but we all know who will she end up with.He allow her to grow, help her along the way and yet does not pressure her. She is happier with PD Lee too.